deklantenservice - klantenservice kpnVeel Nederlanders maken gebruik van de diensten van KPN. Het bedrijf zorgt immers voor een stabiel mobiel netwerk in het hele land en daarnaast zijn duizenden gebruikers via KPN met het internet verbonden. Hoewel de firma haar logistiek goed op orde heeft, kunnen onverhoopt toch problemen ontstaan. Dat is niet heel gek: bij een bedrijf met duizenden klanten gaat natuurlijk wel eens wat mis. Bij nood is er gelukkig de klantenservice van KPN. Je kunt bij de klantenservice terecht voor al je vragen over de diensten die KPN verleent. Met welke problemen kun je bij de klantenservice van KPN terecht?

  • Betalingsproblemen
  • Slechte ontvangst
  • Niet geleverde diensten
  • Algemene problemen

Veel mensen bellen de klantenservice van KPN met een vraag over één van hun rekeningen. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je betaalt voor een dienst die je helemaal niet gebruikt. Wanneer deze situatie zich voordoet is het belangrijk om niet te lang te wachten en gelijk contact op te nemen. Wanneer je niks van je laat horen zal de situatie niet veranderen, jij bent verantwoordelijk voor hoeveel je betaalt. Laat op tijd van je horen, dan krijg je snel je geld terug! Een tweede probleem waar veel mensen tegenaan lopen is slechte ontvangst. In bepaalde uithoeken van het land kan het zijn dat de connectie niet optimaal is, maar meestal is het een persoonlijk probleem dat binnen no time kan worden opgelost. Bel de klantenservice van KPN en vraag naar de mogelijkheden. Zij kunnen direct in de computer zien of jij in een gebied woont waar men de connectie kan stabiliseren. Het is sowieso verstandig om de ontvangst te controleren voor je überhaupt een abonnement afsluit. Tot slot bellen veel mensen over niet geleverde diensten. Het kan voorkomen dat het bedrijf een klein foutje maakt en niet de juiste producten levert op jou adres. Je krijgt bijvoorbeeld geen tv, of te traag internet, terwijl je daar wel voor betaalt. Bel direct naar de klantenservice. KPN zal je klacht dan direct afhandelen.

Klantenservice KPN voor algemene vragen

Je kunt de klantenservice van KPN ook bereiken met algemene vragen. Stel je voor: je gaat verhuizen, maar weet nog niet precies wanneer je de nieuwe sleutel krijgt. Je wilt wel dat je direct kunt internetten wanneer je het nieuwe huis betrekt. Wanneer je de klantenservice belt, kunnen zij voor je uitzoeken welk bedrijf momenteel internet levert op het adres. Samen kunnen jullie vervolgens bepalen op welke datum het nieuwe abonnement moet ingaan. Hiervoor moet je natuurlijk wel contact opnemen met de oud-bewoner van het pand. Pas wanneer deze de woning heeft verlaten, is het mogelijk abonnementen om te zetten. Een ander voorbeeld: het hele gezin heeft een telefoonabonnement bij KPN. Hier zitten leuke voordelen aan verbonden, maar die krijgen jullie op dit moment nog niet. Een telefoontje kan dit probleem oplossen. Wanneer alle abonnementen goed geregistreerd staan, hoeft de medewerker alleen maar een knop om te zetten. Bel direct, zodat het hele gezin kan genieten van alle voordelen. Zit je met een andere vraag? Aarzel dan niet en neem gelijk contact op.

Niet door een keuzemenu

Het kan lastig zijn om precies die persoon aan de lijn te krijgen die je wilt spreken. Wanneer je de klantenservice belt moet je eerst door een keuzemenu. Wanneer je een verkeerde keuze maakt, kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Op http://deklantenservice.nl/bedrijven/kpn-klantenservice/ staat het hele menu voor je uitgeschreven. Zo weet je zeker dat je altijd de juiste keuze maakt. Neem snel een kijkje op bovenstaande site, kom je nog veel meer te weten over de klantenservice van KPN.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn