Wie een vraag heeft over een product of een dienst van KPN, die neemt natuurlijk het best zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van KPN. Hoe eerder je contact met hen opneemt, hoe sneller jij antwoord hebt op jouw vraag en hoe eerder je weet waar je aan toe bent. Je kunt heel veel verschillende redenen hebben om in contact te willen komen met de medewerkers van de klantenservice KPN. Zo kan het zijn dat jij op zoek bent naar een nieuwe provider voor je internet of voor je televisie of mobiele of vaste telefonie. Dit zijn allemaal producten en diensten die door dit bedrijf geleverd worden en het zou maar zo kunnen dat het voor jou verstandig en financieel interessant zou zijn om een abonnement hiervoor bij dit bedrijf af te sluiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je al klant bent bij KPN en dat je een vraag hebt over een van je abonnementen. Of je hebt een klacht, omdat de telefoonverbinding bijvoorbeeld steeds niet naar behoren werkt of omdat je internetverbinding continu heel traag is. Ook dan wil je natuurlijk graag contact met de klantenservice van KPN. Zowel voor nieuwe als voor bestaande klanten staan de helpdesk medewerkers graag klaar.

Verschillende contactmogelijkheden klantenservice KPN

Als jij contact op wilt nemen met dit bedrijf, dan is het goed om te weten dat de klantenservice bij KPN op veel verschillende manieren te bereiken is. In deze tijd van diverse communicatiemiddelen is dit ook eigenlijk niet meer dan logisch. We communiceren zelf allemaal immers op heel diverse manieren en het spreekt voor zich dat bedrijven daar met hun helpdesk op aansluiten. Zo kun je de klantenservice van KPN bijvoorbeeld gewoon bellen, zoals al vele jaren mogelijk is. Maar ook kun je hen via de mail een vraag sturen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog andere opties, zoals hen een vraag stellen via hun Facebookpagina of via Twitter. Tot slot is er ook nog het KPN Forum, waarop medewerkers van de klantenservice KPN ook actief zijn. Je kunt dan ook een vorm van contact kiezen die het best bij je past. Sommige mensen stellen hun vraag liever schriftelijk op, anderen geven de voorkeur aan telefoneren. Welke vorm je ook kiest, zeker is dat de helpdeskmedewerkers er alles aan doen om jou zo snel mogelijk van een passend antwoord te voorzien.

Diverse telefoonnummers

We noemden hierboven al even dat KPN veel verschillende diensten en producten aanbiedt, zoals:

  • vaste telefonie
  • mobiele telefonie
  • internet
  • digitenne
  • interactieve televisie

Daarnaast zijn zij ook nog eens actief op zowel de particuliere als de zakelijke markt. Het zal dan ook geen verbazing oproepen dat er binnen de klantenservice van KPN verschillende afdelingen bestaan. Iedere afdeling heeft een eigen specialisme, bijvoorbeeld interactieve televisie of vaste telefonie. Wil je bellen met de klantenservice van KPN en zo snel mogelijk een goed antwoord krijgen op de vraag die je hebt, dan is het handig als je meteen het juiste nummer kunt draaien, zodat je direct een medewerker aan de lijn krijgt die daadwerkelijk het probleem voor je op kan lossen of je een goed antwoord op je vraag kan krijgen. Op de website van Klantenservice.support kun je meer lezen over de diverse telefoonnummers van de verschillende afdelingen van de klantenservice van KPN. Door deze informatie eerst even door te nemen, voorkom je dat je de verkeerde afdeling belt en verschillende keren doorgeschakeld moet worden. Als jij dus een vraag of klacht door wilt geven aan KPN, dan bezoek je eerst even Klantenservice.support en zoekt hier de juiste contactgegevens voor dit bedrijf op!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn